צנצנות
מוצרים
ערב
צהריים
בוקר
חברים
מתוק
טרי
קערה
מחבת
בתנור
סיר
שבת
סבתא
טיולים
מתכונים

סדנאות

February 8, 2021
דלג למתכוןדלג למפה

הסדנא של בולו מזמינה אתכם להצצה נעימה ומעוררת תאבון וחדוות יצירה לתוך המטבח מכמה זוויות והיא מותאמות לחובבי הבישול והאפייה וגם לאלו שקצת חוששים. במהלך הסדנא תקבלו את כל המידע הדרוש על התהליך, סיפורים על המנות וחומרי הגלם וגם את כל הטיפים שהדרך היחידה ללמוד אותם זה לחוות ולעשות יחד. בסיום הסדנא נזלול ממעשה ידינו וכל משתתף יצא הביתה עם המתכונים הכתובים ומזכרת טעימה.

הסדנא של בולו

עקרונות קולינריים שיעזרו לכם להרכיב ארוחה גם כשנראה שאין שום דבר במטבח

בתור ילדת מפתח, הדבר הכי שנאתי, היה שארוחת הצהריים שלי יוצאת מתוך מיקרוגל. זה היה הדבר הראשון שלקח אותי למטבח. בגיל עשר כבר ג׳ינגלתי בין רטבים מהממים לפסטה שהייתה ללא ספק המאכל האהוב עליי. אני זוכרת שהייתי מגיעה לכל אחד מהמטבחים של החברות שלי, בהפוגות שובבות מבית הספר וסתם ככה אחרי יום לימודים ומוציאה ארוחה רבת מנות וסימפוזיונים מהשאריות של שבת וממיקס ביזארי של מוצרי מזווה וירקות נבובים. את כל ההעמקה שלי במטבח אני חייבת לשנאה שלי למיקרוגל ולזה שבילדותי תמיד הכנתי פשוט ממה שיש. זו ידיעה עמוקה לעבוד עם ה-יש בחיים והמטבח הוא זירה נהדרת לתרגול. הסדנה עוסקת בתורת היש ומעניקה למשתתפים בה כלים לגשת לשאלה הזו מהזווית של חוש הטעם והתקנת ארוחות. איך בעצם עושים ממה שיש? מה כדאי לדעת כדי שתוכלו להוציא ארוחת מלכים ממרכיבים פשוטים, בודדים וזמינים וגם כמה טיפים לתחזוק נכון של מלאי המזון בבית כך שתמיד יהיה ממה להכין.

בסדנת קומבינה נתמקד בכלים שפותחים דלתות, כמעט בכל מצב של המזווה, לשלל ארוחות. נלמד להכין מנות מעולות מחומרי גלם פשוטים וזמינים שנמצאים בכל בית, את הסודות הטמונים בטכניקות חיתוך, צלייה, חליטה ותיבול שהופכים את המנות לבלתי נשכחת. נבשל יחד ונזלול עם קוקטייל לצלילי מוזיקה, כל משתתף יצא הביתה עם חוברת מתכונים, צנצנת עם הפתעה טעימה וקופסא של כל הטוב שהכנו יחד

מה כוללת הסדנה?

  • קבלת פנים עם קוקטייל, קפה קר, עוגיות בולו, קממבר וריבה מהמזווה
  • התנסות מעשית, כוללת הדגמות, בהכנה של כעשר מנות
  • ארוחה חגיגית ומפנקת בסיום הסדנה
  • כל משתתף יצא הביתה עם חוברת מתכונים, צנצנת עם הפתעה טעימה וקופסא של כל הטוב שהכנו יחד
  • הסדנאות מתקיימות במטבח הביתי שלכם או בחלל מיוחד שבו תרצו לקיים את הסדנה
  • משך הסדנה כ-3 שעות

להזמנות, לחצו כאן ומלאו את הטופס

צילום: נתנאל טוביאס



מצרכים:

אופן ההכנה:

מפת הטיול

שנחזור אליכם עם פרטים?

תודה רבה! הפרטים התקבלו בהצלחה.
אבוי! משהו השתבש בשליחה, אנא נסו שנית.

שיתוף

הצג תגובות

תגובות

רשומות נוספות מסוג:

מוצרים