צנצנות
מוצרים
ערב
צהריים
בוקר
חברים
מתוק
טרי
קערה
מחבת
בתנור
סיר
שבת
סבתא
טיולים
מתכונים

ארוחות

February 9, 2021
דלג למתכוןדלג למפה

אוכל תמיד משמח אותי, תמיד. מאז שאני זוכרת את עצמי אני חיה בציפייה ובתכנון לארוחה הבאה, למנה שתרגש אותי, שתספר לי סיפור. אין דבר שאני יותר אוהבת מלטעום משהו בפעם הראשונה, לשחק בסירים ובמחבתות, להתנסות בבישולים חדשים והכי אני אוהבת להעמיק בידע הקולינרי שירשתי, בזה שהדליק אותי בדרך ובהתאמה שלו לחומרי הגלם המקומיים, העונתיים והטריים הזמינים לי. 

בשמחות שאבשל לכם, המנות המוגשות הן מפגש מקומי בין המטבחים עליהם גדלתי לאלו שפגשתי לאורך הדרך. בין הקהילה היהודית שחיה בקולוניה האיטלקית של העיר סוס בתוניס, למטבח הפריזאי של המאה הקודמת, חבל הטארן ופרובאנס שבצרפת. את המנות אנחנו מרכיבים מחומרי גלם מקומיים, את חלקם אנחנו מגדלים בעצמנו ואחרים מגיעים משדות של חקלאים קטנים ויצרנים ארטיסנליים או מיבוא איכותי ומוקפד. התפריטים עונתיים ומשתנים עם מעגל השנה וההשראה. הארוחות של בולו מציעות חגיגה מענגת, טעימה ושמחה מלאת נוסטלגיה ושובבות, מוגשות באסתטיקה כפרית רומנטית, צבעונית ומעוררת תיאבון. 

ניתן להזמין לאירוע שלכם את תפריט הערב או הבראנץ׳ העונתי או לבנות יחד תפריט אישי ייחודי לאירוע שלכם. דרך האוכל האירוע שלכם יספר סיפור חדש שתפור בדיוק לטעם ולסגנון שלכם.


איך זה עובד?

אני מגיעה יחד עם צוות שמח ומשמח, חומרי גלם טריים ומקומיים, מנות מופלאות, כלים יפים, יין טוב ומוזיקה אליכם הביתה או לחלל שבו מתקיימת החגיגה שלכם ושם מבשלת לכם, מגישה ומספרת על המנות.

להזמנות, לחצו כאן ומלאו את הטופס


(טעימה מארוחה שתפרתי עבור Secret dinner שהתבססה על המטבח הצרפתי ועוצבה בהשראת נופי פרובאנס. צילם כה יפה: רביד שוחט)

מצרכים:

אופן ההכנה:

מפת הטיול

שנחזור אליכם עם פרטים?

תודה רבה! הפרטים התקבלו בהצלחה.
אבוי! משהו השתבש בשליחה, אנא נסו שנית.

שיתוף

הצג תגובות

תגובות

רשומות נוספות מסוג:

מתכונים
בקרוב יהיו כאן רשומות נוספות.